Březen 2006

Jak to všechno začalo.........

10. března 2006 v 20:26 | Cipís

Jak to všechno začalo.........

Už jako malý kluk sem tak nějak tíhnul k fotografii,rád sem si prohlížel alba,fotky v časopisech,atd.Pozdeji sem od rodičů dostal takový ten špionážní (malý,podlouhlý,placatý ) :o) fotáček,ani nevim kde ho sehnali,ale dokázal sem si snim hrát celé hodiny,k tomu přidejte dětskou fantazii a je to na celý den.
Z okna sem pozoroval sousedy,bratra,rodiče( špion jak má být), Pořád sem na ně apeloval aby mi do toho sehnali film,ale rodiče byli neoblomní,tvrdily mi že se to nedá sehnat a že to stojí spoustu peněz,atd.
Později sem dostal od otce kompaktní fotoaparát (jestli se tomu vůbec dalo tak říkat).Můj otec totiž jednu dobu pěstoval objednávací vášeň,co viděl to objednal :o) No a jednou si něco takhle obědnal a dostal k tomu jako dárek tenhle foťáček (malá plastová krabička s miniaturní čočkou).Ale já z něho měl dokonce radost,konečně sem měl něco do čeho se dal dát film a "opravdu" fotit .No co vám budu povídat,vycvakal sem kvanta filmů na našeho tehdejšího psíka a mamka z toho musela mít ohromnou radost samozřejmě,protože to platila.Přibylo pár let začalo mě bavit chodit do přírody a tehdy mi bylo jasné že tudy cesta nevede,fotky z toho lezly všelijaké a tak sem začal přemýšlet co dál.Sehnal sem zrcadlový Zenit 3m,maličký,"kovový" bez možnosti výměny objektivu,už to bylo lepší,ale pořád to nebylo ono,měl dost výrazně omezéné možnosti
A tak sem si nakonec pořídil již zmíněný přístroj značky Praktica a ktomu postupem času eště nějaké drobnosti a pár skel (objektivů).
Kdo ví co bude dál?Je to výborný stroj,ale.............

Vybavení

9. března 2006 v 21:45 | Cipís |  Používaná technika
V současné době fotografuji:
Objektiv : Nikkor 18-70mm
Filtry : CPL Sigma Ø55mm slim
...........CPL Tiffen Ø77mm
Stativ :
Fomei W500 world pro
Hlava : Fomei MH-0180
Blesk : Metz megablitz 32 Z-2


O autorovi

9. března 2006 v 20:45 | Cipís |  O autorovi
Narodil jsem se 2.7.1982 v Plané u M.l. a od té doby žiji ve Stříbře.Fotografovat jsem začal zhruba před pěti lety.S přestávkami kdy poslední byla před dvěma roky,to mě to zase chytlo a od té doby už nemůžu přestat :) .Nejprve jsem fotil kompaktem,který snad ani neměl žádnou značku(nebo si ji už nepamatuji),potom jsem se dostal k Zenitu 3m,zhruba po půl roce/roce jsem si koupil Prakticu MTL50 a nakonec jsem skončil u Nikonu D70s.Ze začátku jsem cvakal vše co jsem vyděl,ale postupem času to vykrystalizovalo a zjistil jsem co mě opravdu baví nejvíc a v současné době se věnuji převážně makrofotografii,samozdřejmě že čas od času "cvaknu" i něco jiného.Hodně mi pomohlo prezentování fotografií na fotoserverech jako je: Fotoaparát , nebo FotoZoo atd. kde jsem se toho hodně naučil od zkušenějších fotografů,ikdyž ze začátku jsem myslel že s tím seknu :)
Jestli jsem s tim měl seknout,nebo ne může te posoudit sami,zde kde prezentuji své fotografie.
Děkuji za návštěvu a přeji příjemné prohlížení........